Yükselişe Hazır mısınız?

Başarısız ve şehir efsanesi yöntemlerden uzak, kurumsal arama motoru optimizasyonu (SEO) hizmeti ile hedef kelimelerinizde zirveye ulaşın!

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Nedir?

SEO (Search Engine Optimization), web sitelerinin Google başta olmak üzere tüm arama motorlarında hedeflenen kelimelerde üst sıralarda yer alması için yapılan geniş kapsamlı ve sistematik çalışmalar bütünüdür. SEO’nun web sitenize sağlayacağı en önemli 3 fayda;

  • Yüksek sıralama: Üst sıralarda görünme.

  • Organik trafik: Ücretsiz ziyaretçi artışı.

  • Rekabet avantajı: Rakiplerinizin önüne geçin!

SEO Nasıl Yapılır?

SEO, deneyim ve sektörel analiz gerektiren bir çalışma alanıdır. Marketing ekibi, sektörel ve teknik analizlerle güçlü bir takım çalışmasıyla özelleştirilmiş SEO stratejileri oluşturur. Sektörde edindiğimiz bilgi ve deneyimlerle gerçekleştirdiğimiz vaka çalışmalarımızı inceleyebilir ve süreç hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Ajansımızın uzmanlığı ve önceden gerçekleştirdiğimiz projelerle SEO sürecini başarılı bir şekilde yönetmeye hazırız. İşletmenizin dijital varlığını güçlendirmek için size özel çözümler sunuyoruz. Deneyimli ekibimizle birlikte SEO stratejilerimizi keşfetmek için bugün bizimle iletişime geçin.

SEO Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Arama motoru optimizasyonu (SEO) hakkında sizlerin en çok merak ettiği soruların cevaplarını aşağıda bulabilirsiniz.

SEO Nedir ?

SEO, web sitelerinin hedef kelimelerinde üst sıralara çıkmasını sağlayıp organik trafik artışını yakalamak ve sektörde marka bilinirliği oluşturmak için yapılan uzun soluklu ve teknik deneyim gerektiren pazarlama çalışmalarının bütünüdür.

SEO'nun Faydaları Nelerdir?

SEO, yani diğer adıyla Arama Motoru Optimizasyonu, web sitesine ücretsiz, organik ziyaretçi çekerek marka bilinirliğini arttırmayı ve kazancı artırmayı hedefler. Temel amacı, web sitesini arama motorlarında üst sıralarda görünür hale getirerek hedeflenen anahtar kelimelerde daha fazla ziyaretçi elde etmektir

SEO Çalışması İçin Hangi Teknikler Kullanılır?

SEO çalışmaları tamamen dinamik bir süreçtir ve yüksek teknik deneyim gerektirir. İlk adımda, projenin mevcut organik durumu değerlendirilir ve web sitesindeki on page ve off page hataları teşhis edilir. Bu aşamada rakip ve sektör analizi yapılır ve elde edilen verilere dayanarak uzun soluklu bir strateji dökümanı hazırlanır.

SEO Çalışmasını Herkes Yapabilir mi?

SEO çalışmasını herkes yapabilir, ancak başarılı bir şekilde yapmak için belirli bir teknik bilgi ve deneyime sahip olmak önemlidir.

SEO, web sitelerinin arama motorlarında daha üst sıralarda yer almasını ve organik trafik elde etmesini sağlamak için çeşitli stratejileri içerir. SEO’nun teknik yönleri, web sitesinin yapılandırması, sayfa hızı optimizasyonu, mobil uyumluluk, URL yapıları, meta etiketlerin doğru kullanımı ve doğru içerik formatları gibi unsurları içerir. Bunlar, arama motorları tarafından daha iyi anlaşılmasını ve indekslenmesini sağlamak için dikkate alınmalıdır

Firmalar Neden SEO'ya İhtiyaç Duyar?

Arama motorlarındaki sıralamanızı yükseltmek, web sitenize daha fazla görünürlük sağlayarak hedeflenen kitleye ulaşmanızı ve potansiyel ziyaretçi sayısını artırmanızı amaçlar. Bu sayede web sitenize gelen ziyaretçilerin ilgi düzeyini yükselterek, onların sitenizde daha fazla zaman geçirmesini ve etkileşimde bulunmasını sağlarsınız. Eğer ziyaretçilerinizin ilgi düzeyi yüksekse, sitenizde işlem yapma ve dönüşüm olasılıkları da artar. Bu da müşteri tabanınızı genişletme ve satışlarınızı artırma potansiyeli sunar. SEO, pazarlama stratejilerinin bir parçası olarak web sitenizin etkili bir şekilde hedef kitlenize ulaşmasını sağlar ve işletmenizin başarısını destekler.

SEO Hizmetinde Fiyatlandırma Nasıl Yapılır ?

Fiyatlar, karmaşıklık, rekabet düzeyi ve anahtar kelimeler gibi faktörlere bağlıdır. İçerik, dil ve ajansın deneyimi de fiyatlandırmayı etkileyen unsurlardır. Her proje için özel bir fiyatlandırma yapılır.

SEO Hizmetini Ne Kadar Süre Almalıyım?

SEO hizmetinin süresi, projenin karmaşıklığına, hedeflere ve rekabet düzeyine bağlı olarak değişir. Genellikle SEO çalışmaları uzun vadeli bir süreci kapsar ve sürekli olarak takip edilmelidir. Optimal sonuçlar için en azından birkaç ay süren düzenli ve sürekli bir SEO çalışması önerilir.

SEO ve SEM Arasındaki Fark Nedir?

SEO, organik arama sonuçlarından trafik elde etmeyi amaçlar. SEM ise organik ve ücretli aramalardan trafik sağlamayı hedefler. Dolayısıyla SEM, SEO’yu kapsayan daha geniş bir kavramdır. SEO ve PPC (pay-per-click) ise SEM’in alt kategorileridir.

SEO Danışmanlık Hizmeti Almak mı İstiyorsunuz? Doğru Adrestesiniz!

Aklınızdaki soruların cevaplarını almak ve dijitalde büyümenin tadını çıkartmak için bizimle iletişime geçin!

TANIŞALIM!

Aklınıza takılan tüm soruları yüz yüze cevaplayıp neler yapabileceğimizi konuşalım. Dijitale aşık marketing ekibi sizden haber bekliyor.

Resmi Partnerliklerimiz

Bi kahveye ne dersiniz? :)

© Copyright 2024 UiCore, All rights reserved.

This is a staging enviroment