Potansiyel Müşterilere Ulaşın!

Google ADS danışmanlık hizmeti ile performans pazarlamanın etkisini markanızda hissedin. Aradığınız şey doğru zamanda doğru kişilere ulaşmak ise en doğru adrestesiniz.

Google Ads Nedir?

Google ads internetten satış yapan veya fiziki mağazalarına potansiyel müşteri çekmeyi,  marka bilinirliğini arttırmayı amaçlayan tüm işletmelerin kullandığı dijital pazarlama kanalıdır. 

  • Performans odaklı: Harcadığınız tutar kazanca dönüşür.

  • Ölçülebilir: Harcama ve kazançlar izlenebilir, raporlanabilir.

  • Kişiye özel: Etkili bir şekilde hedeflenmiş müşteri segmentlerine odaklanır.

  • Kontrol: Harcamalarınızı bütçenizin sınırları içinde tutmanızı sağlar.

SEM Analizi: Rekabeti Geride Bırakın!

Rakiplerinizle rekabette bir adım öne geçmek ve dijital dünyada öne çıkmak için güçlü SEM analizlerimizle size destek oluyoruz.

Rakiplerinizin performans pazarlama çalışmalarını analiz edip ve markanıza özel kreatif fikirler ile hedef kitlenizin ilgisini çekecek etkili performans pazarlama stratejileri geliştiriyoruz. Veri odaklı yaklaşımımızla, reklam kampanyalarınızı optimize ediyor ve yatırımlarınızdan en yüksek getiriyi elde etmenizi sağlıyoruz. Performans pazarlama kanalı ile rakiplerinizin bir adım önüne geçmek için hemen bizimle iletişime geçin!

SEM Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Performans pazarlama  (SEO) hakkında sizlerin en çok merak ettiği soruların cevaplarını aşağıda bulabilirsiniz.

SEM Nedir ?

SEM, Search Engine Marketing’in kısaltmasıdır ve arama motoru pazarlamasını ifade eder. Arama motorlarında reklam vererek, web sitenizin görünürlüğünü ve satışlarınızı artırmayı hedefler.

SEM'in Faydaları Nelerdir?

SEM, pazarlama kanalında kontrol tamamen sizdedir, bütçenize özel verim odaklı pazarlama çalışmaları yapabilirsiniz. Kitlesel pazarlama kanallarına oranla hızlı sonuçlar, hedeflenmiş reklam kampanyaları, ölçülebilirlik ve esnek bütçeleme gibi avantajlar sunar.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar Nelerdir?

SEM, hızlı sonuç alınabilen bir dijital pazarlama yöntemidir, SEO (Search Engine Optimization) ise yoğun emek, zaman ve sabır gerektiren bir süreçtir. 

Hangi Arama Motorlarında SEM Çalışması Yapılabilir?

Başta Google olmak üzere Yandex, Bing, vb. arama motorlarında SEM çalışması yapılabilmektedir. Hedef kitlenizin kullandığı arama motorları dikkate alınarak SEM stratejisi oluşturulur.

Reklam bütçesi nasıl belirlenir?

Reklam bütçesi işletmenizin büyüklüğü, hedefleri, sektör rekabet düzeyi ile birlikte hedef kitleniz gibi bazı teknik detaylar analiz edilerek oluşturulur.

İşletmenin Hedef Kitlesi Nasıl Belirlenir?

Hedeflenen kitleyi belirlemek için demografik bilgiler, ilgi alanları, coğrafi konum ve arama davranışları gibi faktörleri dikkate alarak segmentasyon yapılabilir.

Google ADS Uzmanlık Gerektirir mi?

Tüm SEM platformlarında olduğu gibi Google ADS platformu da teknik bilgi, tecrübe ve çalışma yapılacak sektörle alakalı yüksek deneyim gerektirmektedir. Reklam bütçesinin etkili bir şekilde yönetilebilmesi için mutlaka uzmanlardan destek alınmalıdır. 

İşletmem İçin En İyi Pazarlama Kanalını Nasıl Belirlerim?

Bu konuda size desteğe hazırız. Deneyimli ekibimiz işletmenizi analiz ederek en uygun platformları belirler ve sunar.

SEM Danışmanlık Hizmeti Almak mı İstiyorsunuz? Doğru Adrestesiniz!

Aklınızdaki soruların cevaplarını almak ve dijitalde büyümenin tadını çıkartmak için bizimle iletişime geçin!

TANIŞALIM!

Aklınıza takılan tüm soruları yüz yüze cevaplayıp neler yapabileceğimizi konuşalım. Dijitale aşık marketing ekibi sizden haber bekliyor.

Resmi Partnerliklerimiz

Bi kahveye ne dersiniz? :)

© Copyright 2024 UiCore, All rights reserved.

This is a staging enviroment