Markanızın Sesini Duyurun: Dijital PR Hizmetleri

Markanızın lovemark hikayesini birlikte yazalım, müşterilerinizle duygusal bağ oluşturacak stratejiyi sizin için şekillendirelim!

Markanızın İtibarını Marketing ile Koruyun!

Güçlü bir marka oluşturmaktan daha zoru gücünü ve itibarını korumaktır. Markaların PR çalışmaları dışında kriz süreç yönetimi konusunda da destek sağlıyoruz. Markanızı geniş kitlelere duyurmak ve itibarınızı korumak istiyorsanız, desteğe hazırız.

  • Lovemark; Markanız sadece bilinmesin, çok sevilsin!

  • Herkes Bilsin; Markanız geniş kitlelerin aklına kazınsın

  • Hikayeniz Olsun; Müşterilerinizin gönlüne kazınacak, markanızı unutulmaz kılacak bir hikayesi olsun.

Basın İletişim Hizmeti ile Markanızı Güçlendirin!

Markanıza özel haber değeri yüksek SEO metriklerine uygun içerikler oluşturuyor ve bu içerikleri haber ajansları aracılığı ile yüzlerce global, ulusal ve bölgesel basın kuruluşlarına ulaştırıyoruz. Hazırladığımız içerikler ile markanız TV, radyo, haber siteleri gibi bir çok farklı mecrada yayınlanıyor. Çalışma sonucunda detaylı raporlama ile sizleri bilgilendiriyoruz. 

Dijital PR Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Dijital PR hakkında sizlerin en çok merak ettiği soruların cevaplarını aşağıda bulabilirsiniz.

PR Nedir?

Markaya özel bir hikaye yazarak hedef kitlesi ile arasında bir bağ oluşturulmasını sağlayan tanıtım pazarlama stratejisinin bütünüdür.

Dijital PR neden önemlidir?

Dijital PR için kullanılan yöntemler arasında basın bültenleri, medya ilişkileri, sosyal medya yönetimi, influencer işbirlikleri ve online itibar yönetimi yer alır.

Basın bültenleri nasıl hazırlanır?

Basın bülteni haber değeri taşıyan, hedef kitlenin ilgisini çekebilecek bir konuya yoğunlaşılarak; görsel materyallerle desteklenecek şekilde tamamen SEO kriterlerine uygun şekilde hazırlanır. 

PR Çalışmasının SEO'ya Etkisi Var mıdır?

Markanın bilirlik seviyesinin artması SEO çalışmalarının etkinliğini doğrudan etkiler. 

Lovemark Nedir?

Lovemark, marka ile tüketiciler arasında derin bir sevgi, sadakat ve tutkunun oluştuğu noktayı ifade eder. Tüketiciler, sadece markanın ürün ve hizmetlerine değil, markanın değerlerine, hikayesine ve kişiliğine de bağlanır. Lovemark, sıradan bir markadan daha fazlasını sunarak, marka sadakatini artırır ve tüketicilerin markayı tercih etme nedenlerini duygusal bir düzlemde pekiştirir.

Marka İtibar Yönetimi Nedir?

Marka İtibar Yönetimi, bir markanın itibarını korumak, iyileştirmek ve yönetmek için yapılan stratejik çalışmaların bütünüdür. Marka itibarı, bir markanın hedef kitleleri arasında nasıl algılandığı, güvenilirlik, kalite, müşteri memnuniyeti gibi unsurlar üzerindeki etkisini ifade eder.

PR Çalışmaları Etkisini Ne Kadar Sürede Gösterir?

PR çalışmaları uzun soluklu ve istikrar gerektiren pazarlama çalışmalarıdır. Hedeflere ve stratejiye bağlı olarak, piyasa koşullarına, iletişim kanallarına ve sürekli çalışmaya bağlı olarak değişiklik gösterir.

Hangi metrikler Dijital PR performansını ölçmek için kullanılır?

Dijital PR performansını ölçmek için metrikler arasında medya kapsamı, etkileşim oranları, web trafiği ve sosyal medya takipçi/etkileşimleri yer alır.

Dijital PR Hizmeti Almak mı İstiyorsunuz? Doğru Adrestesiniz!

Aklınızdaki soruların cevaplarını almak ve dijitalde büyümenin tadını çıkartmak için bizimle iletişime geçin!

TANIŞALIM!

Aklınıza takılan tüm soruları yüz yüze cevaplayıp neler yapabileceğimizi konuşalım. Dijitale aşık marketing ekibi sizden haber bekliyor.

Resmi Partnerliklerimiz

Bi kahveye ne dersiniz? :)

© Copyright 2024 UiCore, All rights reserved.

This is a staging enviroment